22.5.2012



Elikkäs, oon 16 vuotias lukiolainen Oulusta, joka rakastaa kynsien laittamista! :)
Käyn oulun lyseon pre-dp vuotta, ja toivon mukaan pääsen IBlle
 jatkamaan ens syksynä!
Koulun käynnin ohella vietän paljon aikaa kavereitteni kanssa ja myös jostain ihmeestä löydän aikaa harrastuksilleni.
Olen harrastanut kilpa-aerobicciä noin 4-5 vuotta, vuosien varrella olen kilpaillut yksilönä ja muutamassa eri joukkueessa, olen ehtinyt sijoittua ensimmäiseksi ja viimeiseksi.
Harjoituksia minulla on melkein joka päivä enemmän tai vähemmän. Ohjelma reenejä
yleensä noin 4 kertaa viikossa. Nyt alkaa peruskuntokausi! Ensi syksynä kilpailen nuorten SM sarjassa.
Oman treenamisen lisäksi valmennan 6-14 vuotiaita minibiccaajia pari kertaa viikossa :)
- - -
I am a 16 year old girl from Oulu, Finland. I love nail art!
I am studying the pre-dp year of IB, and I hope to continue to IB next autumn.
Besides school i spend a lot of time with my friends, and still I find time for my hobbies.
I have done aerobic gymnastics for about 4-5 years, I have competed alone and with few different groups.
I have both won gold and been in last place..
I practice almost every single day. And on top of that, I also coach 6-14 year old children,
few times a week! :) 


1 kommentti: