2.6.2012

Summer time!

Koulut loppu! Ja kesäloma alko! Vieläkö aurinko alkais paistaa lämpimästi 
nii kaikki ois täydellistä!:)
Pääsin IBlle jatkamaan, joten elokuussa alkaa kunnon opiskeleminen :D
---
School ended! Summer holiday started! And if the sun would
shine, every thing would be perfect!:)
I was promoted to IB today, so next August I really need to start studying :D



Summer nails =)


 

Pahoittelen laatua, mutta kameran asetukset oli jotenki vialliset enkä osannu korjata :D
mutta ideana oli kesä kynnet jotka oli punaiset jossa oli valko/keltainen kukka ja sinisellä lakalla tehty viiva aikalailla keskellä kynttä ja sitten toisella puolella oli keltaista grafiitti lakkaa:)//
I'm sorry about the quality of the photo, but the settings in my camera were wrong, and I didn't know how to fix them :D The idea of these nails where to be summer nails that were red. From the middle of the nail I put a blue line so that on the other side of the nail there was a white/yellow flower and the other side I painted with yellow graffiti polish. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti